15 Ağustos 2011 Pazartesi

Şimdi resimlere bakıyordum ve şunu anladım biz bu yaz çoook gezmişiz. Benim çook yakın bir arkadaşım var onunla birlikte avrupa turu yaptık aslında yola 4 kişi başladık ama 2 kişi kaldık. tam 16 gün güzeel zamanlar geçirdik yeri geldik eğlendik yeri geldi tartıştık herşey geçti başımızdan trenimizi kaçırıp garda bile uyuduk :) tatilimiz acısıyla tatlısıyla bitti şimdi resimlere bakıncaa gülüorum eğleniyorum iyiki gitmişiz diyorum ve seviniyorumki hiç keşke dediğim bişey bırakmadım arkamda:)




 





Bunlar sadece bir kaç kere tatilimizdeen :)




Tabiii en komik olaya geldiiiikkkk :) İki çıkan tatiller güzel olabilir eğlencelide olabilir ama en sıkıntılı yanı resim çekilmek!!! Gördüğünüz gibi birliklee resim çekilmek istediğimizde kafalar otomatikmen birbirine değiyor ve kolu uzun olan arkadaş resmi çekiyor çünkü her seferinde paaarrdooonn resmimizi çekermisiniz demek olmuyor o yüzden böyle resimler çıkıyor ama iyikiiii çıkmışş çoook şirinizzz :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder